יום ראשון, 6 ביוני 2010

איך שמתחשק לך את מוזמנת





שלום נשים יקרות ואמהות בהתהוות .
את הבלוג הזה אני כותבת במיוחד בשבילכן .
בעצם עד לא מזמן לא ממש הכרנו, חלקכן הכירו אותי מהאנטרנט, שמעו עלי מחברות וקיבלו המלצות, ואחרות התוודעו אלי לראשונה בתערוכה. אבל לא ממש יצא לנו להפגש פנים אל פנים ולהתרשם.
אז קודם כל תודה, שבאת, התעניינת ,וכמובן נרשמת על מנת שנוכל להמשיך את הקשר בינינו, ושתוכלי להמשיך ולקרא את בלוג ההריון וההורות שלי.

אני זוכרת שכשאני הייתי בהריון של נגה חיפשתי כל הזמן חומרים לקרא באנטרנט, לא רציתי מאמרים וסטטיסטיקות, אלא משהו אמיתי ואותנטי עם פנים ושם מאחוריו וכמובן רצוי מאד שיהיה כתוב ע"י אישה .
לא מצאתי הרבה חומרים כאלה וגיליתי את עצמי פשוט מרימה את הכפפה ומתחילה לתעד את ההריון הראשון שלי על גבי בלוג. מהר מאד הסתבר לי שהרבה מאד נשים מתחברות אל הבלוג ואל הכתיבה האמיתית, בגובה העיניים שפשוט חולקת ומספרת את כל תהליך ההריון עם כל מה שטמון בו .
ואת בוודאי יודעת על מה אני מדברת. אולי את ממש בתחילת ההריון שלך ,בדיוק מסיימת את הטרימסטר הראשון, ומצליחה להתחיל לנשום ולהשאיר מאחוריך את כל התסמינים הידועים, כמו הבחילות, העייפות, הצרבות, ההקאות, וכל קשת המכאובים למינים - כל אחת לגופה - תרתי משמע.
לחילופין יכול להיות שכל התסמינים האלו מאחוריך ואת כבר הריונית יפה ומתקדמת, שמקבלת מחמאות והתענינות מכולם, ומתרגשת ממשהו לא ידוע או ברור, זו הפעם הראשונה שלך ולא תהיה כזאת לעולם יותר.
זו אותה ההתרגשות ותסמינים של התאהבות אמיתית - מן פרפרים בבטן, ובטח בתחילת הבעיטות הראשונות שסוף סוף את מרגישה שיש שם מישהו \מישהי קטנים אצלך בתוך הבטן הזו שגדלה וגדלה והסקרנות - את מי תפגשי שם בסוף התהליך המדהים והמופלא ביותר הזה.

את כל תהליך ההריון של נגה צילמתי- תמונות בבית שבן זוגי צילם - כאלה ספונטניות במטבח או בסלון.
צילמתי גם בסטודיו - תמונות שבדיוק התאימו לי - אז או שדודו בן זוגי צילם אותי,או שצילמתי את עצמי, או שאיריס חברתי הטובה שהיא בעצמה צלמת מדהימה.
והיה לי טוב לצלם, עם כל סאשן כזה שצילמתי הרגשתי יותר מחוברת לעצמי ולתינוקת הקטנטנה שגדלה לה אצלי בבטן. בעיקר בתקופות שממש לא התחברתי לעצמי ולבטן, ולעליה במשקל - דווקא אז היה בי משהו שהרגיש נכון לצלם את עצמי, ולתת לעצמי את החיבור והמתנה - וכמובן שהתוצאות בתמונות ובהרגשה היו מיידיות .

אני מזמינה אותך להתקשר אלי, נקבע תאריך ונפגש בסטודיו.
....אנקדוטה מעניינת - כבר כמה מכן שהתקשרתן והזמנתי לקפה בסטודיו - אמרתן לי - עדי,האמת, את הקפה אני שומרת לי לפעם שאבוא לצילומים עם התינוקי הקטנטן שלי - עכשיו אני רוצה כבר לקבוע תאריך ולבוא להצטלם !

אז איך שמתחשק לך את מוזמנת.

מזכירה לך שקיבלת הטבה מיוחדת במינה שרק מי שהיתה בתערוכה קיבלה !
וכדאי לך לנצל אותה, כי זו אחת המזכרות המשמעותיות שישארו לך מהתקופה המיוחדת הזו - בה חייך משתנים לתמיד .

שיהיה לך יום נפלא
עדי כהן - צלמת
0544-458586
www.adigital.co.il